Reklamacje i Rękojmia

Reklamacje i Rękojmia – SEVOR

Zgłoszenie wady / niezgodności: napisz na pomoc@sevor.pl (nr zamówienia, opis, zdjęcia produktu i opakowania).
Odpowiedzialność Sprzedawcy: przez 2 lata od dostawy za niezgodność towaru z umową.

Uprawnienia konsumenta (kolejność zgodna z przepisami):

  • bezpłatna naprawa albo wymiana (w rozsądnym czasie, bez nadmiernych niedogodności),

  • jeśli naprawa/wymiana są niemożliwe lub nadmiernie utrudnione – obniżenie ceny albo odstąpienie (zwrot).

Terminy i koszty:

  • Na zgłoszenie odpowiadamy do 14 dni.

  • W uzasadnionych reklamacjach pokrywamy koszty zwrotu/wysyłki.

  • Niezgodność ujawniona w ciągu 2 lat domniemywa, że istniała w chwili dostawy, chyba że wykażemy inaczej.

  • Jeżeli reklamacja jest zasadna, pokrywamy pełne koszty odesłania oraz wysyłki ponownej (jeśli dotyczy).

Kontakt do reklamacji: pomoc@sevor.pl, tel. 0619707598. Adres zwrotny przekazujemy po utworzeniu RMA.

Kontakt w sprawach prywatności:
SEVOR / T.J.K.E-Commerce
Lollestraat 25, 4731 GK Oudenbosch, Niderlandy
KVK: 88519805
E-mail: pomoc@sevor.pl | Tel.: 0619707598